Ești curios și dinamic, atras de activitățile tehnice, configurare și întreținere a aplicațiilor de resurse umane? Alătură-te nostru pentru a lucra într-un mediu francofon, alături de colegi pasionați și inspirați!
După o perioadă de formare internă în cadrul echipei noastre, vei prelua cererile de implementare și evoluție a sistemului de resurse umane (SIRH) pentru clienții noștri. În acest sens, vei participa la analiza nevoilor, vei realiza parametrizarea și dezvoltarea specifică și vei prelua faza de testare pentru a valida rezultatele. De asemenea, vei participa la gestionarea masei salariale pentru a realiza simulări bugetare eficiente cu ajutorul unei soluții noi de gestionare previzională a resurselor umane (o soluție SaaS completă care se adaptează la toate sistemele de salarizare).
Analiza și parametrizarea:
- Veți participa la elaborarea analizei tehnice și funcționale și veți valida soluția tehnică pe baza analizei funcționale
- Veți efectua cercetări tehnice la nivelul ipotezelor și scenariilor create de client
- Veți asigura parametrizarea sau dezvoltarea specifică în funcție de caietul de analiză al clientului (cereri de evoluție sau întreținere)
- Veți realiza teste unitare
Formarea și consilierea:
- Veți participa la elaborarea documentației necesare și la formarea dedicată a noilor colaboratori și/sau clienți
- Veți fi o forță de propunere pentru îmbunătățirea metodelor și evoluția programelor
- Ocazional, veți asista clienții noștri în faza de recepție (asistență prin intermediul unui instrument de ticketing)
Realizarea rapoartelor:
- Realizarea rapoartelor:
- Veți prezenta un punct de avansare, dificultățile întâmpinate și cererile de arbitraj în cadrul revizuirilor cu șeful de proiect sau responsabilul de client
- Veți oferi vizibilitate asupra stadiului lucrărilor și veți asigura raportarea activității dvs.
Competențe:
- Studii superioare în informatică sau resurse umane, sau experiență profesională echivalentă
- Aveți ideal o primă experiență în proiecte de implementare sau întreținere a sistemelor de informare
- Aptitudini excelente de comunicare în limba franceză și engleză – nivel B2 ideal
- Experiență în proiecte de implementare sau întreținere a sistemelor de informare
- Cunoașterea unuia sau mai multor SIRH (HCM, CRM sau ERP) sau a domeniului salarizării franceze constituie un avantaj
Profil cautat:
- Simțul serviciului clienților și aptitudini în rezolvarea problemelor
- Integritate, confidențialitate, rigurozitate și atenție la detalii
- Aptitudini excelente de organizare și comunicare
- Autonomie, spirit analitic, spirit de echipă și proactivitate
Beneficii:
- Salariu atractiv de la început
- Bonus de performanță important și periodic
- Sistem variat de beneficii (tichete de masă, rambursarea cheltuielilor de transport, bilete de vacanță, vouchere, bookster, bibliotecă franceză etc.)
- Prime de cooptare și pentru evenimente familiale
- Abonament medical privat de top + asigurare de sănătate
- Formări și cursuri de limbă franceză (Institutul Francez)
- Oportunități de dezvoltare profesională
- Management de proximitate și ambianță bună de lucru