Sunteti curios si dinamic, atras de activitatile tehnice, de configurare si intretinere a aplicatiilor de resurse umane, alaturati-va noua pentru a lucra intr-un mediu francofon, alaturi de colegi pasionati si inspirati!
Responsabilitati:
Ca parte a unei echipe cu competente multiple, in functie de specialitatea sa (tehnica/payroll), obiectivul consultantului va fi acela de a se asigura ca echipele interne utilizeaza si configureaza in mod corespunzator functionalitatile solutiei tehnice standard a Cegedim SRH.
- Gestionarea cererilor tehnice si functionale legate de salarizare si de alte functii de resurse umane:
- Confirmarea nivelului de criticitate (nivel 1&2 si nivel 3) si stabilirea prioritatilor de tratare a urgentelor;
- Detectarea anomaliilor in specificatiile clientului, propunerea unei solutii sau escaladarea la nivelul urmator;
- Oferirea de asistenta prin redirectionarea catre documentatia existenta sau catre departamentul corespunzator;
- Mentinerea si imbunatatirea bazei de cunoștinte, inclusiv monitorizarea legala in domeniul salarizarii, cele mai bune practici de parametrizare si noutati tehnice si funcționale;
- Implementarea actualizarilor si corectiilor conventionale pentru livrarea lunara a versiunilor software.
- Impartasirea cunostintelor:
- Sa vina cu propuneri privind imbunatatirea metodelor de lucru si evolutia programelor ;
- Sa participe la intocmirea documentatiei necesare si sa urmareasca solutiile oferite in baza de cunostinte
Competente:
- Studii superioare finalizate
- Bune abilitati de comunicare in limba franceza – nivel minim B2
- Experienta in utilizarea softului Team RH – minim un an (constituie un avantaj)
- Integritate, confidentialitate, rigurozitate si atentie la detalii
- Foarte bune abilitati de organizare si comunicare
- Autonomie, capacitate de analiza, spirit de echipa si proactivitate
Profil cautat :
- Pentru un profil functional :
- Cel putin un an de experienta in domeniul functional de salarizare si administrare a personalului
- Cunoasterea temeinica a legislatiei franceza in domeniul muncii si social – constituie un avantaj
- Pentru un profil tehnic :
- Cunoaterea limbajului javascript si cunostinte baze de data nivel incepator – constituie un avantaj
- Experienta in configurarea sau utilizarea instrumentelor de HR sau ERP.
Beneficii:
Sunteti curios si dinamic, atras de activitatile tehnice, de configurare si intretinere a aplicatiilor de resurse umane, alaturati-va noua pentru a lucra intr-un mediu francofon, alaturi de colegi pasionati si inspirati!
Responsabilitati:
Ca parte a unei echipe cu competente multiple, in functie de specialitatea sa (tehnica/payroll), obiectivul consultantului va fi acela de a se asigura ca echipele interne utilizeaza si configureaza in mod corespunzator functionalitatile solutiei tehnice standard a Cegedim SRH.
- Gestionarea cererilor tehnice si functionale legate de salarizare si de alte functii de resurse umane:
- Confirmarea nivelului de criticitate (nivel 1&2 si nivel 3) si stabilirea prioritatilor de tratare a urgentelor;
- Detectarea anomaliilor in specificatiile clientului, propunerea unei solutii sau escaladarea la nivelul urmator;
- Oferirea de asistenta prin redirectionarea catre documentatia existenta sau catre departamentul corespunzator;
- Mentinerea si imbunatatirea bazei de cunoștinte, inclusiv monitorizarea legala in domeniul salarizarii, cele mai bune practici de parametrizare si noutati tehnice si funcționale;
- Implementarea actualizarilor si corectiilor conventionale pentru livrarea lunara a versiunilor software.
- Impartasirea cunostintelor:
- Sa vina cu propuneri privind imbunatatirea metodelor de lucru si evolutia programelor ;
- Sa participe la intocmirea documentatiei necesare si sa urmareasca solutiile oferite in baza de cunostinte
Competente:
- Studii superioare finalizate
- Bune abilitati de comunicare in limba franceza – nivel minim B2
- Experienta in utilizarea softului Team RH – minim un an (constituie un avantaj)
- Integritate, confidentialitate, rigurozitate si atentie la detalii
- Foarte bune abilitati de organizare si comunicare
- Autonomie, capacitate de analiza, spirit de echipa si proactivitate
Profil cautat :
- Pentru un profil functional :
- Cel putin un an de experienta in domeniul functional de salarizare si administrare a personalului
- Cunoasterea temeinica a legislatiei franceza in domeniul muncii si social – constituie un avantaj
- Pentru un profil tehnic :
- Cunoaterea limbajului javascript si cunostinte baze de data nivel incepator – constituie un avantaj
- Experienta in configurarea sau utilizarea instrumentelor de HR sau ERP.
Beneficii:
- Salariu atractiv la inceput de activitate
- Bonus de performanta semnificativ si periodic
- Sistem variat de beneficii (tichete de masa, rambursare transport, tichete de vacanța, bookster, biblioteca franceza etc.)
- Prime de cooptare si pentru evenemente familiale
- Abonament medical privat de top + asigurare de sanatate
- Formare si cusuri de limba franceza (Institutul Francez)
- Oportunitate de dezvoltare profesionala
- Management de proximitate si atmosfere buna de lucru