Sunteti curios si dinamic, atras de activitatile tehnice, de configurare si intretinere a aplicatiilor de resurse umane, alaturati-va noua pentru a lucra intr-un mediu francofon, alaturi de colegi pasionati si inspirati!

Responsabilitati:

Ca parte a unei echipe cu competente multiple, in functie de specialitatea sa (tehnica/payroll), obiectivul consultantului va fi acela de a se asigura ca echipele interne utilizeaza si configureaza in mod corespunzator functionalitatile solutiei tehnice standard a Cegedim SRH.

  • Gestionarea cererilor tehnice si functionale legate de salarizare si de alte functii de resurse umane:
  • Confirmarea nivelului de criticitate (nivel 1&2 si nivel 3) si stabilirea prioritatilor de tratare a urgentelor;
  • Detectarea anomaliilor in specificatiile clientului, propunerea unei solutii sau escaladarea la nivelul urmator;
  • Oferirea de asistenta prin redirectionarea catre documentatia existenta sau catre departamentul corespunzator;
  • Mentinerea si imbunatatirea bazei de cunoștinte, inclusiv monitorizarea legala in domeniul salarizarii, cele mai bune practici de parametrizare si noutati tehnice si funcționale;
  • Implementarea actualizarilor si corectiilor conventionale pentru livrarea lunara a versiunilor software.
  • Impartasirea cunostintelor:
  • Sa vina cu propuneri privind imbunatatirea metodelor de lucru si evolutia programelor ;
  • Sa participe la intocmirea documentatiei necesare si sa urmareasca solutiile oferite in baza de cunostinte

 Competente:

  • Studii superioare finalizate
  • Bune abilitati de comunicare in limba franceza – nivel minim B2
  • Experienta in utilizarea softului Team RH – minim un an (constituie un avantaj)
  • Integritate, confidentialitate, rigurozitate si atentie la detalii
  • Foarte bune abilitati de organizare si comunicare
  • Autonomie, capacitate de analiza, spirit de echipa si proactivitate

          Profil cautat :

  • Pentru un profil functional :
  • Cel putin un an de experienta in domeniul functional de salarizare si administrare a personalului
  • Cunoasterea temeinica a legislatiei franceza in domeniul muncii si social – constituie un avantaj
  • Pentru un profil tehnic :
  • Cunoaterea limbajului javascript si cunostinte baze de data nivel incepator – constituie un avantaj
  • Experienta in configurarea sau utilizarea instrumentelor de HR sau ERP.

        Beneficii:

Sunteti curios si dinamic, atras de activitatile tehnice, de configurare si intretinere a aplicatiilor de resurse umane, alaturati-va noua pentru a lucra intr-un mediu francofon, alaturi de colegi pasionati si inspirati!

Responsabilitati:

Ca parte a unei echipe cu competente multiple, in functie de specialitatea sa (tehnica/payroll), obiectivul consultantului va fi acela de a se asigura ca echipele interne utilizeaza si configureaza in mod corespunzator functionalitatile solutiei tehnice standard a Cegedim SRH.

  • Gestionarea cererilor tehnice si functionale legate de salarizare si de alte functii de resurse umane:
  • Confirmarea nivelului de criticitate (nivel 1&2 si nivel 3) si stabilirea prioritatilor de tratare a urgentelor;
  • Detectarea anomaliilor in specificatiile clientului, propunerea unei solutii sau escaladarea la nivelul urmator;
  • Oferirea de asistenta prin redirectionarea catre documentatia existenta sau catre departamentul corespunzator;
  • Mentinerea si imbunatatirea bazei de cunoștinte, inclusiv monitorizarea legala in domeniul salarizarii, cele mai bune practici de parametrizare si noutati tehnice si funcționale;
  • Implementarea actualizarilor si corectiilor conventionale pentru livrarea lunara a versiunilor software.
  • Impartasirea cunostintelor:
  • Sa vina cu propuneri privind imbunatatirea metodelor de lucru si evolutia programelor ;
  • Sa participe la intocmirea documentatiei necesare si sa urmareasca solutiile oferite in baza de cunostinte

 Competente:

  • Studii superioare finalizate
  • Bune abilitati de comunicare in limba franceza – nivel minim B2
  • Experienta in utilizarea softului Team RH – minim un an (constituie un avantaj)
  • Integritate, confidentialitate, rigurozitate si atentie la detalii
  • Foarte bune abilitati de organizare si comunicare
  • Autonomie, capacitate de analiza, spirit de echipa si proactivitate

          Profil cautat :

  • Pentru un profil functional :
  • Cel putin un an de experienta in domeniul functional de salarizare si administrare a personalului
  • Cunoasterea temeinica a legislatiei franceza in domeniul muncii si social – constituie un avantaj
  • Pentru un profil tehnic :
  • Cunoaterea limbajului javascript si cunostinte baze de data nivel incepator – constituie un avantaj
  • Experienta in configurarea sau utilizarea instrumentelor de HR sau ERP.

        Beneficii:

  • Salariu atractiv la inceput de activitate
  • Bonus de performanta semnificativ si periodic
  • Sistem variat de beneficii (tichete de masa, rambursare transport, tichete de vacanța, bookster, biblioteca franceza etc.)
  • Prime de cooptare si pentru evenemente familiale
  • Abonament medical privat de top + asigurare de sanatate
  • Formare si cusuri de limba franceza (Institutul Francez)
  • Oportunitate de dezvoltare profesionala
  • Management de proximitate si atmosfere buna de lucru