(prezență fizică București)
Compania: Electrocons Group Proiect
Cine suntem:
- O echipă dinamică cu experiență de peste 20 de ani în domeniul energiei electrice (consultanță, proiectare și construire de rețele electrice).
- Punem accent pe calitatea umană, loialitate, comunicare deschisă și transparentă, competențe și nu în ultimul rând pe performanță.
- Credem într-un viitor verde și suntem un participant activ în industria surselor de energie regenerabilă.
Ce implică rolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale)
- Realizezi documentația de eligibilitate pentru participarea la licitații.
- Analizezi încadrarea în caietele de sarcini a tuturor documentelor solicitate de către autoritatea contractantă.
- Faci analize de piață pentru a determina competitivitatea ofertelor realizate de către companie.
- Gestionezi tot fluxul de documente din timpul unei licitații.
- Oferi suport tehnic pentru departamentul de ofertare și proiectare.
- Realizezi toate demersurile procedurale pentru etapa de precontractare.
- Negociezi oferte cu potențialii clienți sau furnizori de materiale și servicii.
- Ești key user al bazei de date pentru costurile de achiziție a bunurilor și serviciilor.
Sigur te potrivești în echipa noastră, dacă:
- Ai obligatoriu experiență de minim 3 ani în achiziții /ofertare (în domeniul energetic constituie un avantaj important).
- Ai studii superioare (și dacă sunt în domeniul Ingineriei (Electrică, Energetică sau Electrotehnică) prezintă un avantaj important.
- Ai experiență pe un post similar .
- Esti organizat(ă) și atent(ă) la detalii.
- Respecți cu ușurință termenele și reușești cu succes să prioritizezi sarcinile de muncă.
Ai și cunoștințe despre:
- Legislația achizițiilor publice la nivel de specialist.
- Utilizarea pachetului MS Office la nivel de specialist.
- Prevederile legii energiei, a regulamentului de racordare la RED, a procedurii de racordare la RED și a normelor și normativelor tehnice de proiectare RED JT/M ( reprezintă un avantaj).
Noi îți oferim:
Pachet de beneficii în funcție de experiența, abilitățile și portofoliul tău profesional:
- Salariul între 6000 si 8500 Ron net/ lună în funcție de experiența ta.
- Performanța ta va fi apreciată prin bonusuri de performanță.
- Ne interesează starea ta de bine si vei beneficia de pensie privată.
- În anumite situații poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
- Training-uri de specialitate și autorizațiile/ certificările necesare.
- Un proces de instruire complet specific noului tău rol.